Accesibility Adjustments

Choose the right accessibility profile for you
OFF ON
Highlight Links Highlights all the links on the site!
OFF ON
Pause Animations Animations will be paused on the site!
OFF ON
Dyslexia Font Dyslexia Font will be applied on the site!
OFF ON
Hide Images All images will be hidden on the site!
Choose the right accessibility profile for you
Adjust Font Sizing
Default
High Saturation
High Contrast
Light Contrast
Dark Contrast
Adjust Letter Spacing
Default
Adjust Line Height
Default
Speak Mode
Align Center
Align Left
Align Right
Važna napomena:

Da biste mogli unositi radove, neophodno je da budete prijavljeni sa ulogom nastavnika.
Kako bi izbjegli duple unose, radove (projekte) unosi prvi autor (rukovodilac projekta) i on redom dodaje ostale autore (učesnike).

***Preporučujemo da prije unosa podataka ovdje preuzmete i pogledate INPA model za vrednovanje naučne produktivnosti.

***Ovdje možete preuzeti uputstvo za unos akademskih doprinosa.

***Ovdje možete preuzeti spisak renomiranih izdavača.

INPA
PDF
Nezavršeni radovi

NAUČNOISTRAŽIVAČKA DJELATNOST

MM-Mentorstvo odbranjenog master rada-
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B8 =2
Godina UCG autori Detalji
2024 Popović Dušanka
Mentor: Popović Dušanka
Kandidat: Anđela Mićanović
Rad: Teatrološki pristup djelu Antigona u srednjoj školi

2024 Popović Dušanka
Mentor: Popović Dušanka
Kandidat: Irena Rašović
Rad: Uticaj nacionalnog javnog emitera Radio i Televizije Crne Gore na medijsku pismenost učenika srednjih škola

2024 Popović Dušanka
Mentor: Popović Dušanka
Kandidat: Amina Kuč
Rad: Ekranizacija književnoumjetničkih djelai i njen uticaj na čitalačke navike srednjoškolaca

2024 Popović Dušanka
Mentor: Popović Dušanka
Kandidat: Tamara Ćalasan
Rad: Uloga i značaj slikovnice za usvajanje pretčitačkih vještina

2024 Popović Dušanka
Mentor: Popović Dušanka
Kandidat: Marija Šofranac
Rad: Uticaj slikovnice na formiranje budućih čitalaca u predškolskom periodu




Naučni uticaj

Indeks citiranosti B-17
Istraživač je na Stanfordovoj listi (2% najcitiranijih) Broj citata u Google Scholar-u H-indeks
NE 0 0








//