Da biste mogli unositi radove, neophodno je da budete prijavljeni sa ulogom nastavnika. ***Preporučujemo da prije unosa podataka ovdje preuzmete i pogledate INPA model za vrednovanje naučne produktivnosti. ***Ovdje možete preuzeti uputstvo za unos akademskih doprinosa. ***Ovdje možete preuzeti spisak renomiranih izdavača.
Kako bi izbjegli duple unose, radove (projekte) unosi prvi autor (rukovodilac projekta) i on redom dodaje ostale autore (učesnike).
NAUČNOISTRAŽIVAČKA DJELATNOST
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B4 =10
Godina | UCG autori | Detalji | |
---|---|---|---|
2025 | Vučković Dijana |
Marina Radović, Dijana Vučković, Jelena Radišić Dinaric Perspectives on PIRLS 2021: Prerequisites and Conditions for Teaching and Learning to Read. Chapter: Digital Skills and Tools Supporting Distance Learning: A Comprehensive Response of Dinaric Education Systems in Times of Educational Disruption, 2025 Springer ISBN: ISBN 978-3-031-88002-5 (eBook) https://library.oapen.org/bitstream/handle/20.500.12657/103559/9783031880025.pdf?sequence=1#page=162 |
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B1 =10
Godina | UCG autori | Detalji | |
---|---|---|---|
2024 | Vučković Dijana Premović Marijan |
Vučković Dijana & Premović Marijan "UNDERSTANDING THE MEANING OF TRADITIONAL FAIRY TALES IN CONTEMPORARY EDUCATIONAL CONTEXT – TEACHING FOR CRITICAL THINKING", 2024 Annales, Series Historia et Sociologia, 1: 95– 110. ISSN: 1408-5348, https://doi.org/10.19233/ASHS.2024.07 https://publ.zdjp.si/index.php/ashs/article/view/25 |
|
2024 | Janinović Jovana Peković Sanja Đoković Rajka Vučković Dijana |
Jovana Janinović, Sanja Peković, Rajka Djoković, Dijana Vučković "Assessing the Effectiveness of Academic Integrity Institutional Policies: How Can Honor Code and Severe Punishments Deter Students’ Cheating—Moderating Approach?", 2024 Sage Open, 14, no. 4, https://doi.org/10.1177/21582440241307430 https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/21582440241307430#tab-contributors |
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B2 =8
Godina | UCG autori | Detalji | |
---|---|---|---|
2025 | Vučković Dijana |
Branislava Vučetić, Biljana Maksimović, Dijana Vučković, Milica Milojević, Mićo Mitrović, Andrijana Žekić "THE GENDER GAP IN LOWER SECONDARY SCHOOL PHYSICS COMPETITIONS: CONSIDERING NUMERIC AND SYMBOLIC PROBLEMS", 2025 Journal of Baltic Science Education, 24(3), 567–585. ISSN 1648–3898 (Print), ISSN 2538–7138 (Online). https://doi.org/10.33225/jbse/25.24.567. https://www.scientiasocialis.lt/jbse/files/pdf/vol24/567-585.Vucetic_JBSE_Vol.24_No.3.pdf |
Godina | UCG autori | Detalji | |
---|---|---|---|
2024 | Piletić Deja Vučković Dijana |
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B12 =7
Godina | UCG članovi projektnog tima | Detalji | |
---|---|---|---|
2024 | Rukovodilac: Micev Mihailo Ćalasan Martin Radulović Milovan Mujović Saša Vučković Dijana |
Mihailo Micev, Martin Ćalasan, Milovan Radulović, Saša Mujović, Dijana Vučković, Stevan Rakočević Naziv, akronim: Transition to a Sustainable Future through Training and Education, TRANSIT Ref. br.: 101075747 Početak projekta: 2022, trajanje projekta u godinama: 3. https://transitproject.eu/ |
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B13 =5
Godina | UCG članovi projektnog tima | Detalji | |
---|---|---|---|
2025 | Rukovodilac: Đoković Rajka Peković Sanja Vučković Dijana Vujović Tatjana Janinović Jovana Mihailović Andreja Drašković Milica Vujičić Marija |
||
2024 | Vučković Dijana Mićanović Veselin Novović Tatjana |
Dijana Vučković, Veselin Mićanović, Tatjana Novović Naziv, akronim: Teacher Education Regenerated Beyond Competencies. Rethinking and redesigning teacher education curricula in the GenAI era, TE_REG Ref. br.: Početak projekta: 2024, trajanje projekta u godinama: 3. https://te-reg.eu/ |
|
2024 | Rukovodilac: Krivokapić Nataša Mićanović Veselin Novović Tatjana Vučković Dijana Vukasojević Sandra Abramović Milena Drašković Milica |
Nataša Krivokapić, Veselin Mićanović, Tatjana Novović, Dijana Vučković, Sandra Vukasojević, Milena Abramović, Milica Drašković Naziv, akronim: Blended Education in Western Balkans , BEWBU Ref. br.: 101179451 Početak projekta: 2024, trajanje projekta u godinama: 3. https://bewbu.net/ |
|
2024 | Rukovodilac: Peković Sanja Jovančević Igor Vučković Dijana Janinović Jovana Popović Božidar |
||
2024 | Rukovodilac: Jovančević Igor Peković Sanja Mihailović Andreja Tomović Savo Pižurica Nikola Došljak Velibor Plamenac Aleksandar Orović Irena Božović Vladimir Vučković Dijana Vuković Vuk |
Igor Jovančević, Andreja Mihailović, Savo Tomović, Vladimir Božović, Sanja Peković, Irena Orović, Vuk Vuković, Dijana Vučković, Aleksandar Plamenac, Nikola Pižurica, Velibor Došljak, Lejla Jusić Naziv, akronim: „AI literacy programe for managing disinformation in European socities“ (METACOG) Ref. br.: 2024-1-FI01-KA220-HED-000247530 Početak projekta: 2024, trajanje projekta u godinama: 3. |
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B8 =2
Godina | UCG autori | Detalji | |
---|---|---|---|
2024 | Vučković Dijana |
Mentor: Vučković Dijana Kandidat: Elzana Seferović Rad: Savladanost vrsta čitanja u petom razredu https://www.ucg.ac.me/objava/blog/617500/objava/177879-master-rad-elzana-seferovic-filozofski-fakultet |
|
2024 | Vučković Dijana |
Mentor: Vučković Dijana Kandidat: Dijana Vujović Rad: Uzroci pada uspjeha u učenju učenika na prelazu iz razredne u predmetnu nastavu https://www.ucg.ac.me/objava/blog/617500/objava/178408-master-rad-dijana-vujovic-filozofski-fakultet |
|
2025 | Vučković Dijana |
Mentor: Vučković Dijana Kandidat: Marija Pilastro Rad: Emocionalno reagovanje učenika drugog ciklusa na književno-umjetnički tekst u funkciji razvoja interpersonalnih i intrapersonalnih vještina https://www.ucg.ac.me/skladiste/blog_1277/objava_153302/fajlovi/Marija%20Pilastro-EMOCIONALNO%20REAGOVANJE%20U%C4%8CENIKA%20DRUGOG%20CIKLUSA%20NA%20KNJI%C5%BDEVNO-UMJETNI%C4%8CKI%20TEKST%20.pdf |
Osnovna vrijednost bibliografske jedinice B6 =12
Godina | UCG autori | Detalji | |
---|---|---|---|
2024 | Blečić Marijana Janinović Jovana Peković Sanja Vučković Dijana |
Marijana Blečić, Jovana Janinović, Sanja Peković, Dijana Vučković, Rajka Đoković Praktikum. Akademski integritet - znam, uvažavam, primjenjujem. Univerzitet Crne Gore ISBN: 978-86-7664-258-8 https://www.ucg.ac.me/skladiste/Praktikum.pdf |
Naučni uticaj
Istraživač je na Stanfordovoj listi (2% najcitiranijih) | Broj citata u Google Scholar-u | H-indeks | |
---|---|---|---|
NE | 0 | 0 |