981 | Erasmus+ | Mikrokrediti zasnovani na MOOC-u za profesionalni razvoj nastavnika | CRED4TEACH
| FF | 2023-2026 |
470 | Erasmus+ | Jačanje akademskog integriteta – interdisciplinarni istraživački pristup etičkom ponašanju u visokom obrazovanju | SAI | FF | 2019-2022 |
542 | Erasmus+ | Nastavi da se usavršavaš! | KEY | FF | 2019-2022 |
543 | Erasmus+ | Evolucija akademskog obrazovanja zapadnog Balkana i profesionalna održiva obuka za infrastrukturu prostornih podataka | BESTSDI | FF | 2016-2019 |
115 | Ostalo | Filozofski fakultet tempus projekta | Filozofski fakultet tempus projekta. | FF | 2015-2015 |
112 | Ostalo | Ministarstvo nauke | Ministarstvo nauke | FF | 2015-2015 |
111 | Ostalo | Ministarstvo kulture | Ministarstvo kulture | FF | 2015-2015 |
110 | Ostalo | Ministarstvo nauke- Bilater.Hrvatska | Ministarstvo nauke- Bilater.Hrvatska | FF | 2015-2015 |
109 | Ostalo | Projekat za razvoj preduz. | Projekat za razvoj preduz. | FF | 2015-2015 |
545 | Tempus | Osnivanje magistarskih studija inkluzivnog obrazovanja | FOSFIM | FF | 2012-2015 |
546 | Ministarstvo nauke CG | Efekti reformskih promjena predškolskog vaspitno-obrazovnog konteksta u Crnoj Gori | | FF | 2012-2014 |
547 | Ministarstvo nauke CG | Komparativno sociološko istraživanje svojine i preduzetništva u postsocijalističkom periodu (Crna Gora – Rusija 1990-2012) | | FF | 2012-2014 |
548 | Ministarstvo nauke CG | Kulturna identifikacija Crne Gore i brendiranje nacije - odnos nacionalnog, evropskog i globalnog | | FF | 2012-2014 |
108 | UNICEF | Studentski volonterizam- od segregacije do kvalitetne integracije romskih učenika | SVQIRS | FF | 2011-2017 |