PEDAGOŠKA RESOCIJALIZACIJA


Semestar: 2
ECTS: 6
Status: Obavezan
Fond: 3+1+0
Duplikat: Ne
ECTS katalog

Ishodi učenja:

- Opisati, definisati i objasniti proces poremećaja u ponašanju u savremenom društvu. - Opisati i objasniti uticaj kulturnih, društvenih i socijalnih odrednica poremećaja u ponašanju. - Razumjeti i pozicionirati obrazovne intervencije u politički kontekst; - Razumjeti i pozicionirati obrazovne akcije u socijalni, istorijski, kulturni i pravni kontekst; - Raspravljati o mogućnosti primjene modela prevencije i resocijalizacije poremećaja u ponašanju. - Primijeniti različite pristupe u prevenciji poremećaja u ponašanju u odnosu na institucionalni/školski i porodični kontekst. - Razumjeti specifičnost cjelokupnog funkcionisanja pedagoške prevencije i resocijalizacije. - Moći prepoznati simptome koji mogu ukazivati na poremećaje u ponašanja kod djece i adolescenata.

Angažovano osoblje

Ime Predavanja Vježbe Laboratorija
MILICA JELIĆ3x1
16B
1x1
16B