- Opisati, definisati i objasniti proces poremećaja u ponašanju u savremenom društvu. - Opisati i objasniti uticaj kulturnih, društvenih i socijalnih odrednica poremećaja u ponašanju. - Razumjeti i pozicionirati obrazovne intervencije u politički kontekst; - Razumjeti i pozicionirati obrazovne akcije u socijalni, istorijski, kulturni i pravni kontekst; - Raspravljati o mogućnosti primjene modela prevencije i resocijalizacije poremećaja u ponašanju. - Primijeniti različite pristupe u prevenciji poremećaja u ponašanju u odnosu na institucionalni/školski i porodični kontekst. - Razumjeti specifičnost cjelokupnog funkcionisanja pedagoške prevencije i resocijalizacije. - Moći prepoznati simptome koji mogu ukazivati na poremećaje u ponašanja kod djece i adolescenata.
Ime | Predavanja | Vježbe | Laboratorija |
---|---|---|---|
MILICA JELIĆ | 3x1 16B | 1x1 16B |