Nakon što položi ovaj ispit, student/kinja bi tebalo da: 1. Razumije nastavni proces i njegove etape (pripremanje, obrada novih sadržaja, usvajanje znanja, provjeravanje i vrednovanje) kao proces uzajamnih aktivnosti. 2. Analizira predmetni program za francuski jezik za osnovnu i srednju školu samostalno i u kontekstu nastavnog plana, vodeći računa o multidisciplinarnosti. 3. Priprema plan realizacije aktivnosti (fiche pédagogique), nastavni i radni materijal, znajući važnost rezervnog materijala. 4. Planira podsticajnu i kreativnu atmosferu didaktičke situacije znajući ulogu afektivnog potencijala za nesmetan razvoj kognitivnih sposobnosti u učenju francuskog jezika. 5. Razložno, sistematično i prenosivo koristi vještine i kompetencije iz francuskog jezika, didaktičko-metodska specijalizovana i opšta znanja u procesu organizovanja nastave za učenike u osnovnim i srednjim školama ili u organizaciji kurseva za različite ciljne grupe i uzraste.
Ime | Predavanja | Vježbe | Laboratorija |
---|---|---|---|
JASMINA NIKČEVIĆ | 2x1 6B | 4x1 6B |